Friday, 2 July 2010

Tak tahu nak letak tajuk apa sebab memang tak ada tajuk pun sebab aku tak sarapan lagi so otak masih static, tajuk panjang sangat esok lah sambung :D

salam y'all..ari ni sumer cihat kew??sy cakit pewot la y'all...kena ceri beri...hope y'all sumer cihat cihat yew.. (Ada rasa nak lempang tak??)

Hahahaha...

Trend bahasa sekarang dah banyak berubah kan..Tu ada iras iras bahasa mat dan minah rempit, bahasa bebudak tak cukup umur pun ada tu hahaha

Aku kadang kadang pakai juga ayat ayat ni kalau dah sengal menguasai diri hehe...

Saja jer singgah kat blog aku. Sebenarnya tak ada topik pun. Nanti ada apa apa aku update blog aku yer..Macam lah ada orang nak baca blog aku kan haha

Anyway, to y'all...happy holiday and happy waka waka...Dont miss Brazil lawan Uruguay malam ni yer hehe

Love Kaka....wink wink

p/s: to my other half, pergi mana mana tu,hati hati di jalan raya ^,~

3 comments:

darkwing54 said...

uih,brazil lawan uruguay ke

ENY said...

brazil lawan netherlands..huhu..silap taip lorr.. sedih tul xdapat tgk kaka kt final sob3

darkwing54 said...

heheheee.....