Tuesday, 4 January 2011

WELCOME 2011!!

2010...Terlalu banyak kenangan pahit manis berlaku. Kalau aku nak senaraikan satu satu memang lenguh jari nak menaip. Walau apapun, yang pahit jadikan tauladan, yang manis jadikan kenangan terindah. Dengan kedatangan tahun baru ini, aku harap semuanya biarlah dipermudahkan.. Amin..

But the most happiness yang berlaku pada tahun 2010, well, I met the great-hilarious buddies who make me laugh wholeheartedly thus its been ages i've been sad-i even forgot how to cry :)
Di saat aku berduka, korang setia di sisi. Thanks..akan kukenang korang hingga hujung nyawa ^,~

Tak banyak nak diperkatakan kali ini. Semoga buku baru ini akan mencorakkan sesuatu yang lebih bermakna. I just hope this year will bring more happiness to me, and to all people that I love.

Dan aku akan terus kuat menempuh segala dugaan selepas ini...

Goodbye 2010...Welcome 2011.





Happy New Year buddies! (^_^)v

2 comments:

boyarque said...

Sempena melangkah hari yang baru:

Tak tertahan pedih hati ku
Terkenang peristiwa
Antara kita terpisah

Rindu melanda selalu
Dalam hati tersedu
Dan wajahmu ku terbayang
Aduhai... sayang...
Engkaulah kekasih hati ku

Akan ku kenang
Pahit dan manis percintaan
Bila ku sepi ku termenung ku biarkan
Airmata ku berlinangan

Kau yang ku sayang
Kau yang ku rindu
Sukarnya aku melupakanmu

Kau yang ku sayang
Kaulah yang ku rindu
Masih segar lagi di dalam ingatan

ENY said...

thank you ^,~