Monday, 10 January 2011

Tension Tahap Gaban

Dah pukul 8.25 malam. Aku masih kat office. Nak kena siapkan dokumen untuk esok, ada pre-audit dengan consultant. Haihh, yang aku boleh masuk kat blog ni pehal? Haha..Saja saja nak release tension kejap. Tak boleh terlalu tension, nanti kepala botak. Uihhh..kang tak kahwin kahwin lak...Ok,sementara nak melayan ketensionan ni, saja nak buat kuiz yang entahpapeje ni. Ni aku dapat dari salah satu blog aku usha usha tadi tapi dah tak ingat la pulak blog siapa dah. Dia dapat tag dari kawan dia. Lepas tu pulak dia boleh tag siapa yang baca. Alakazam betul. Menyesal aku baca. Buat jer lah, layan keboringan jap...



1. Adakah anda rasa anda hot?

Sangat Hot. Rasa macam nak duduk dalam peti ais sambil makan tembikai dan minum air badak.



2. Upload gambar kegemaran anda



Faizal Tahir



3. Cerita pasal gambar?

Baju Superman tu buat dia nampak hensem hehehe...(dah jatuh hati kat baju tu sebenarnya)



4. Bila kali terakhir anda makan pizza?

Apa hal? Nak belanja?



5. Lagu terakhir yang anda dengar?

Tengah dengar lagu Travis McCoy - Billionaire. Tapi sebelum tu dengar lagu Tamil. Padiyapppaaa..



6. Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?

Fokus aku 100% nak jawab tag ni. tak ada buat benda lain. Tadi Brad Pitt call pun, aku reject.



7. Selain nama sendiri anda dipanggil nama apa?

Eny, Amoi, Ney, Sengal, Nok (panggilan manja si Lily), Angelina Jolie, Jennifer Garner. Apehal?Tak percaya? Lantaklah korang..



8. Tag lagi 6 orang

Ah, malas aku. Siapa yang rajin nak buat, buat. Tak payah serabut fikir nak buat ke tak. Jangan sampai tinggal sembahyang dah.
 
 
p/s: Nak sambung kerja. Esok nak claim RM1 juta.

4 comments:

darkwing54 said...

rajin...smpi mlm buat kje....bgus2...jgn jd mcm saya,nak keje pun da malas,ari2 da start ponteng keje,hahahahaa

ENY said...

rajin psl audit je pun, biasanya tak banyak keja sgt, habis audit ni nti, rehatlah kot...

boyarque said...

ooo...kater bz......ni kerojer miker yer?

ENY said...

uih,bz lah ni..mengulor sipi2 je :p