Thursday, 8 April 2010

akan kugenggam bara api hingga menjadi arang


uihhh...lama tak update blog.penat pulak bersihkan sawang kat blog ni hahaha macam le spider nak sangat buat rumah kat blog aku -_-" banyak sebenarnya idea sebelum ni cuma malas nak menaip je. banyak habiskan masa kat kebun 'muka buku' tu.

malam ni sejuk je. minggu ni hujan da sudi datang ke bumi sabah. kalau sebelum ni panas je memanjang. bagus juga lah coz selama musim kemarau tu sana sini dengar hutan terbakar. kesian pula dengan mamat2 bomba. tak pasal2 banyak overtime tapi its ok what, berbakti untuk negara kan. haa bagus, angguk2.agree dengan statement aku ye haha macam je aku nampak korang kan hehe..

sekarang ni, hobi photoshoot aku da melampau2. rasa macam digaru2 je hati ni bila nampak sesuatu yang boleh dibuat bahan. huhu...kalau kamera aku masih boleh digunapakai, memang tak boleh diam le nampaknya. last week bila balik kampung, ingatkan tak dapat lepaskan gian. nasib baiklah cousin ku yang baik hati memahami hati ini. best sangat dapat ambil photo dengan orang yang tahu pasal photo shooting ni. cuma tak dapat mendalami ilmu beliau banyak2 time tu. takpa,nanti bila balik lagi, aku nak menuntut ilmu 44 hari. dalam gua tak makan minum pun takpa. ok,tu da melampau namanya (",)

ada beberapa keping je yang dapat aku snap. kalau korang nak tengok ada dalam flickr aku. cuma member je dapat tengok lah coz aku private kan. so sesiapa yang nak tengok buka lah account flickr. amboi, ni leh minta komisen ni promote bagai hahaha

ermm, apalagi ya..takda idea la pula.its ok la, nanti2 saya update lagi my blog. untuk kesimpulan, cehhh macam buat karangan pulak ada kesimpulan bagai ye hehe...saya akhiri dengan pic yang telah dihantar oleh cousin saya melalui emel. gambar ni dia yang snap ye not me... im so speechless bila tengok pic ni dan terus menyimpan hasrat akan belajar bersungguh2 mendalami ilmu photo shooting ni..gila punya pic wooo...silakan lah nengok nye ~,^




mesti lalat ni dah belajar jadi model kan..ye laa,nampak camera tak pulak dia terbang, duk merenung lagi...educated fly ni


3 comments:

darkwing54 said...

"...sungguh kebal tpak tangan mu itu..."

ENY said...

hehe..psst,nti ajar ye wat photoshoot mcm tu :)

Unknown said...
This comment has been removed by the author.